Saturday 13 August 2011

Ulasan Keseluruhan Sesi Pembentangan CW102






12 Ogos 2011 - Sesi pembentangan oleh siswa dan siswi Diploma Teknologi Berasaskan Kayu semester 1A telahpun dilaksanakan dengan jayanya. Bagi mengulas pembentangan yang telah anda lakukan, saya telah menyediakan satu klip bagi merumus pencapaian pertama semua kumpulan. Sesi pembentangan ini adalah bagi memenuhi keperluan Penilaian Berterusan iaitu Tugasan 1 kursus CW102 (Forestry and Forest Product).



Adalah menjadi harapan saya agar semua teguran dan komen dapat diterima secara positif oleh semua kumpulan demi kebaikan dan kualiti pembelajaran anda di PSA khususnya.

ULASAN KESELURUHAN

KUMPULAN PEMBENTANG PERTAMA**
Pembentang - Farid bin Ramli : Secara keseluruhannya sederhana. Satu pembentangan yang sederhana dan banyak ruang yang perlu ditambahbaik di masa akan datang. Keyakinan diri dalam membentang agak sederhana, profesionalisma memuaskan, intonasi suara juga sederhana, ada "eye contact" yang agak baik dan suara yang agak jelas. Tahniah!

KUMPULAN PEMBENTANG KEDUA***

Pembentang - Muhammad Azim Syahmi bin Abd. Latif : Secara keseluruhannya baik. Satu pembentangan yang baik dan ada ruang yang perlu ditambahbaik di masa akan datang. Keyakinan diri dalam membentang baik, profesionalisma yang baik, anda mempunyai kemampuan untuk menarik penonton menghayati persembahan anda, intonasi suara yang baik, komunikasi dengan penonton wujud, "eye contact" yang baik, suara jelas. Tahniah!

KUMPULAN PEMBENTANG KETIGA**

Pembentang - Nur Shakirin binti Abd. Kadir : Secara keseluruhannya sederhana. Satu pembentangan yang sederhana dan banyak ruang yang perlu ditambahbaik di masa akan datang. Keyakinan diri dalam membentang agak sederhana, profesionalisma perlu ditambahbaik di masa akan datang, intonasi suara agak baik, ada "eye contact" yang agak baik dan suara yang agak jelas. Tahniah!

KUMPULAN PEMBENTANG KEEMPAT**

Pembentang - Farhan bin Amat Salehin : Secara keseluruhannya memuaskan. Satu pembentangan yang sederhana dan banyak ruang yang perlu ditambahbaik di masa akan datang. Keyakinan diri dalam membentang baik, intonasi surara yang sederhana, profesionalisma yang baik, "eye contact" yang memuaskan, suara kurang jelas. Tahniah!

KUMPULAN PEMBENTANG KELIMA**

Pembentang - Mohamad Hakimi bin Marzuki : Secara keseluruhannya memuaskan. Satu pembentangan yang sederhana dan banyak ruang yang perlu ditambahbaik di masa akan datang. Keyakinan diri dalam membentang baik, intonasi suara yang sederhana, profesionalisma yang baik, "eye contact" yang memuaskan, suara jelas. Tahniah!

Pada pembentangan yang pertama ini saya memilih kumpulan pembentang kedua yang diwakili oleh Muhammad Azim Syahmi bin Abd. Latif sebagai PEMBENTANG TERBAIK keseluruhannya. TAHNIAH!



Di sini saya sertakan beberapa contoh bagaimana anda boleh memperbaiki dan menambaik kemahiran pembentangan anda di masa-masa akan datang.





GOOD LUCK AND HAVE A SUCCESSFUL PRESENTATION!



With regard:
Mr. Zaril Faizal b. Zaral Gaffar
CW101 Course Lecturer
11 August 2011


No comments:

Post a Comment


Popular Posts

terapi jiwa

terapi jiwa




My Blog List

@forest dweller

@forest dweller